понеделник, 29 октомври 2012 г.

New DT members

It's a pleasure for us to introduce and give a warm welcome to the 3th new member in our Design Team:

За нас е удоволствие да ви представя и топло да посрещнем 3-я нов член в нашия Дизайнерски екип:



 "Hello! My name is Antonia, happily married and mother of two beautiful children who are my two biggest dreams. At the end of 2010 immersed myself in the magical, exciting world of handmade cards. It brings me great satisfaction and works very relaxing. In each project I do, there's a part of me. And because I love manual work not from yesterday, my other hobby is the embroidery. I oftenly forget all problems and concerns, catch the needle and begin to sew. I'm extremely fascinated from decoupage too. I made my first steps in it, but we'll see how will it play out in the future."

"Здравейте! Казвам се Антония, щастливо омъжена и майка на две прекрасни деца, които са и моите две най-големи сбъднати мечти. В края на 2010 г. се потопих в магичния, вълнуващ свят на ръчно изработените картички. Той ми донесе не само удовлетворение, но ми действа и много релаксиращо. Във всеки един проект, който правя, има частица от мен. И тъй като обичам ръчния труд не от вчера, другото мое хоби е гобленарството. Често ми се е случвало да забравям всякакви проблеми и грижи, хващайки иглата и започвайки да шия. Изключително пленена съм и от декупажа. Успях да направя първите си стъпки и в него, но ще видим как ще се развият нещата в бъдеще."

We present you a part of her adorable cards:
Представямe ви част от нейните невероятни картички:








Please pop by her blog and say hi.
Разходете се из нейния блог и я поздравете.

1 коментар:

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Тони, честито! Радвам се,че ще работим заедно тук!За мен е удоволствие да се включат в екипа три нови толкова креативни дами!